תפריט סגור

פתיחת סתימה באמבטיה

פתיחת סתימה באמבטיה במהירות ובמחירים משתלמים
אם האמבטיה שלך הופכת לוונציה בכל פעם מחדש, למרות שניסית לבצע פתיחת סתימה באמבטיה בכוחות עצמך, אנחנו ממליצים להזמין אינסטלטורים מומחים שיגיעו לבדוק מהו מקור הבעיה. בפורטל אינסטלטורס ניתן למצוא אינסטלטורים מקצועיים אשר מחזיקים בציוד החדשני ביותר, שיכולים להגיע אליך תוך זמן קצר ולטפל בפתיחת סתימה באמבטיה במהירות ובזול!

פתיחת סתימה באמבטיה שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין שירות פתיחת סתימה באמבטיה במחיר אטרקטיבי החל מ 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין פתיחת סתימה באמבטיה מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימה באמבטיה חייגו: 050-830-3889

פתיחת סתימה באמבטיה
כך ניתן לבצע פתיחת סתימה באמבטיה באמצעים ביתיים

כדי להבין איך לפתוח סתימה באמבטיה, צריך להבין מה גורם לסתימה הזו.
כשאנחנו מתקלחים, אנחנו משירים שיער ושאריות עור (קטנות, אבל הן בהחלט קיימות) שנשטפים אצל צנרת האמבטיה. בנוסף, הסבון והשמפו שלנו מכילים שומנים שלאט לאט מצטברים בפתח הניקוז של האמבטיה, וכמובן בצנרת עצמה, מה שהופך את השיער ושאריות העור לעיסה שמקטינה את הקוטר של הצנרת ומונעת ממנה להעביר את הנוזלים לביוב. עם הזמן פחות מים מצליחים לעבור בצנרת וכך נוצרת לה הצפה באמבטיה.

להקדים תרופה להצפה

הדבר הראשון והיעיל ביותר שניתן לעשות כדי למנוע סתימה באמבטיה הוא להתקין סנן על פתח הניקוז. תפקידו של הסנן הוא לקלוט את כל מה שאיננו נוזל (אגב, הסנן יכול לעצור גם מלחים שונים) ולמנוע ממנו לעבור לצנרת ולהצטבר שם. ניתן לרכוש סנן בכל חנות כלי בניין ליד הבית כך שהדרך לאמבטיה יבשה קרובה מתמיד.

  • שימוש בתכשירים לפתיחת סתימה באמבטיה
    רשתות השיווק וחנויות חומרי הבניין מלאות בחומר לפתיחת סתימות באמבטיה כאלו ואחרים שמתיימרים לפתוח סתימות באמבטיה. חלקם באמת יכולים לעזור לך, אבל אך ורק אם הסתימה שיטחית ויחסית חדשה. התכשירים האלו מכילים חומרים כימיים מאוד חזקים ולכן יש לפעול לפי ההוראות שמופיעות על גב התכשיר, לעטות מסיכה, לחבוש כפפות ומשקפיים שיגנו על העיניים.
  • פתיחת סתימה באמבטיה באמצעות פומפה
    הידעת שישנם שני סוגים של פומפה? אחת לאסלה ואחת לאמבטיה. ההבדל ביניהן הוא בצורה שלהן ולכן יש לציין שהגעת לרכוש פומפה לאמבטיה בחנות חומרי הבניין. הפומפה עובדת על ואקום כך שכל מה שצריך לעשות הוא להניח את הפומפה על פתח הניקוז ולפמפם את הלכלוך לתוך הצנרת. אם קיים חשש שהסתימה מורכבת יותר ממה שחשבת, אנחנו ממליצים לא להשתמש בפומפה כדי לא להעמיס על הצנרת.

למה להזמין פתיחת סתימה באמבטיה?

אם ניסית לפתוח את הסתימה ללא הצלחה, כנראה שמדובר בסתימה מורכבת וכדאי לך להיעזר באיש מקצוע. שרברב מקצועי יגיע אליך וישתמש במכשיר הנקרא ספירלה. מכשיר זה חודר את שכבת הלכלוך, מפרק אותה ושוטף אותה אל הביוב. למרות שזה נשמע פשוט, לפעמים יש צורך להשתמש בספירלה חשמלית בשביל פתיחת סתימה באמבטיה כך שתמיד כדאי להתייעץ עם האינסטלטור לפני ההזמנה שלו אליך הביתה.

כמה עולה פתיחת סתימה באמבטיה?

סוג תקלה זו נחשבת לתקלה קלה לביצוע כך שלרוב התשלום לא יהיה מעבר לתשלום על הביקור. יחד אם זאת, כמו שציינו בפסקה קודם, לעיתים יש צורך להשתמש במכשור מיוחד שעלול לייקר במעט את העבודה. לא יודעים איך לשחרר סתימה באמבטיה? אל דאגה, המומחים של אינסטלטורס יגיעו אליך במהירות ויפתחו את הסתימה תוך דקות בודדות כך ששגרת החיים שלך (והכיס שלך) לא יפגעו!

סוג השירות

מחיר השירות

פתיחת סתימות מחיר כללי

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה באמבטיה סטנדרטית

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה במרזב

החל מ – 600 ₪
פתיחת סתימה בשירותים החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות ביוב

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה באסלה

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות בצנרת

החל מ – 350 ₪

להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימה באמבטיה חייגו: 050-830-3889

סתימה באמבטיה

 

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן